IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Tuesday, December 16, 2008

Konpem LAptop Hilang!!!

Huhuhuhu... mmg kompen laptop kesayangan hilang......
dah cari merata pelusuk rumah..
dlm kotak.. dlm plastik.. dalam kete.. even dlm tong sampah (melampaula tuh)..
mmg takder jugak...
yg herannya.. klau pun org lori tuh ambik, kat mana dia sembunyikan?????
takkan towkey dia tak perasan kot??????
klau bukan diorang... sapa????
ada org lain yg masuk umah ker????
tak mungkin n tak lojik..
pslnya laptop saya ada dlm bilik n masa tgh pindah brg mmg saya sentiasa di dlm bilik tuh cuma laptop tak bersama sayala...
so skang nih mmg bukan stakat patah kaki.. pth tangan... tgn tengkuk semuanya sayala...
dahla gambar kenangan laptop saya takder...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
Redha jerla Shabaneeny... dah bukan rezki awak.. terima jerla...
so mmg agak susah utk saya apdet blog lps nih....

p/S: terlalu byk "tragedi" yg berlaku..... adakah ini satu tanda / petunjuk supaya saya dekat padaNYA? Wallahuallam.....

2 Comments:

Teman2 Sekalian said...

alahai yang oii...
hairan jugak kan.. kalau dah depan mata pun boleh hilang.. apapun semua yang terjadi ini ada hikmahnya.... sabar ya yang...

SaDi said...

alllaaaa.... sayangnyeeeeeee..... sabar yek... nanti kudung tangan org yg panjang tangan tuuuu....

Panoramic Slideshow

Autograf..