IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Tuesday, December 16, 2008

Malang yang Tak Berbau......

hai... lepas satu2 hal yg berlaku...
hari nih on d way nak pg umah lama dr umah syu ada satu bender yg terjadi..
jeng...jeng..jeng...
saya ACCIDENT!!!!!
masatu saya tgh reverse tak sedar satu kete merc ada kat blkg....
mmg saya dgr ada bunyi hon tapi ingat hon org lain....
tapikan lps tuh tiba2 bunyi dummmmmmmm....
SAYA DAH LANGGAR KETE ORANG!!!!
terus saya kuar tgk... sib baik ada calar skit...
amazingly kete dia takder apa2...
apalagi terus saya mintak maaf n at d same time pk kopakla saya kali nih...
Alhamdulillah... org tuh tak mintak apa2 byrn..... sesama islam katakan....
gambar??? tak sanggup nak ambik...huhuhuhu...
kete saya dah ada corak tambahan utk dua2 sisi.......
HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

3 Comments:

Teman2 Sekalian said...

pekara dah nak terjadi.. nak buat camana kan... sabar je kay...

Shabaneeny Mahmud said...

yela mummy...

nasib baik takde apa-apa..

SaDi said...

nasib baik sikit... sabar yek... malang ni mmg takde bau... kalau ada bau... mesti dah ada org jual alat pengesan bau malang.... huahauhauhuauhahua... jangan tension yek... kita sesama sabar bebanyak....

Panoramic Slideshow

Autograf..