IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Monday, December 1, 2008

i'd got the mail!!!!

thank to sadi for the xpress mail... ptg tadi saya terima..hehehehhe... best wooo... dpt money order lagih.... this is one of perkara2 yg menarik yg terjadi dua tiga hari kebelakangan nih..... gambar??? ada.. cuma tak sempat nak apload... maybe besok kot.... tapi still nak post jugak entry nih...hua..hua..hua...

Sadi,

saya dah dpt.. tenkiu so much..... tula perkataan keramat yg boleh saya ucapkan... saya betul2 happy... simpan tau add saya mana tau kot2 lps nih mng contest lagih...haahahahahhaha...

p/s: tgh pkr camner nak hbhkan duit tuh........ :)

3 Comments:

SaDi said...

alhamdullilah.... dah dapat... huahuahuahua :D sadi risau jugak kalau hilang tengah jalan... pasal masa sadi kat asrama dulu... selalu jugak money order hilang dalam surat... ada org lain kebas... bila report kat pejabat pos... siasatan akan dijalankan... pastu... hampeh... tak jumpa lagik... harapnya... shabaneeny suka atas pemberian sadi yg tak seberapa tu... mmmuuuaaahhhhh :D

Anonymous said...

kak sha.....blanjew la fara klu nk habiskan duit tu...huhuhu

ANAKIRANA said...

wah2...besnyaaaa..leh shopping..camner leh terlepas contest sadi ni huhhuhuuh

Panoramic Slideshow

Autograf..