IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Monday, December 1, 2008

Adakah Hikmah di Sebalik semua ini???

terlalu byk bender yg berlaku sejak kebelankangan ini.... semua yg berlaku ada kena mengena dengan "hilang"... bermula pagi jumaat lepas semasa saya nak ambik mama n budak2 kat Kl sentral tetiba kereta buat hal.... stereng jadi berat.. adoih..... call service centre dia suh stop driving n panggil tow truck.. dia ckp too dangerous klau still drive... so nak tak nak saya antar kete ke service centre kat PJ... setengah ahri duk kat sana.. pslnya... receiption tuh nak registration card.. emmandangkan selama nih saya tak pnh alami situasi sebegini so mmg saya tak simpan bender tuh.. luckily ada one guy dari mofaz yg very2 baik sudi nak tlg saya faxkan card tuh...

second yg terjadi adalah the next day... tayar stroller yg hilang....

yg ketiga pulak pagi tadik yg saya baru perasan pen drive saya hilang..waaaaaaa... dahla semua data kerja kat dlm tu... camner nih????? dah puas saya cari kat umah n opis.. still tak dpt kesan kat mana.....

nak apdet gambar pun takder mood... saya betul2 cam tak bleh nak pikir.... tapi saya cuba gak bersabar.... ttp berfikiran positif w/pun skali skala terpk bender2 yg negatif.. lumrah manusiala tuh...

tapi w/pun begitu.. dlm dua tiga hari nih ada jugak bender2 yg menguntungkan saya terjadi... cuma hati n perasaan masih tak dpt nak terima semua perkara yg melemahkan saya.. menyebabkan otak saya seakan sesak memikirkan kenapa semua ini terjadi.......

p/s: doakan saya semoga tiada lagi dugaan yg mendatang......

1 Comment:

Anonymous said...

hmmm alahai...

Panoramic Slideshow

Autograf..