IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Tuesday, December 9, 2008

Selamat Hari raya....

selamat hari raya diucapkan.... kiranya first timela raya haji tak bersama my hubby.. huk..huk..huk... anyway... saya raya kat kb... hari jumaat dah bertolak balik.... kitorang bertolak dlm kol 945 n sampai kb kat2 kol 7... berenti rehat kat r&r gua musang adala kat2 2 jam... tapi mmg kete bykla citernya.. ingatkan blk awal takder kete.. on d way nak blk tuh mmg panas gler2.... sampai addahr ruam sana sinih.. tapikan sebaik tiba di umah hujan turun ngan lebatnya... cam menyambut kepulangan kamila tuh... sambung hujan sampai esok pagi....

saya balik kejap jer... petang raya dah bertolak semula ke sinih.. apa nak buat.. dudu tak dapat cuti.. actually cuti saya dah approve pun utk selasa n rabu...... takperla berkorban utk darah daging sendirik apa salahnya kan?

okla.... nanti saya citerkan apa menu kitorang hari raya....

1 Comment:

azam alcatrazze said...

saya raya lewat 1 hari.. hari ini 9 Dec raya.. lepas solat raya.. makan dgn kwn2 and then masuk opis... huhuhu..

Panoramic Slideshow

Autograf..