IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Friday, December 12, 2008

Bad Mood......

hari nih mmg betul2 mencabar kesabaran saya..... n sbnrnya hari nih terlebih emosi.... perasaan rasanya sentiasa ingin marah... rasa sakit hati... semacam ada seusuatu yang terbuku di dalam hati...... terlalu byk bender yg membuat saya terpaksa berpikir n runsing.... bermula kisah di pejabat yg mana tiba2 report yg saya perlu hantar hari nih hilang sekelip mata..... saya tak tahu kenapa tetapi bla check blk dlm pc laporanyang hampir siap sudah taiada.. jejaknya di dalam recent document pun tiada... pelik..... sdgkan dr pagi saya bertungkus lumus siapkan hanyalah menggunakan pc tanpa save asa pada pen drive.... bertambah tension bla tba2 pen drive baru kong... dah tak bleh guna utk save...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... itulah satu2nya pen drive yg tinggal... data2 di dalamnya lesap sama skali... Ya Allah..... jika ini dugaanMu... aku redha..... saya tried very hard nak copy semua data2 berkenaan dgn report supaya blh buat kat rumah memandangkan semenya dah blk.. almaklumlah.. hari jumaat... maybe semua dah ada rancangan tersendiri utk weekend nih..... at last saya mintak tlg opis mate (kak Nat) utk emelkan kembali segala emel yg saya hantar berkenaan isi2 laporan n saya akan cuba check emel melalui website... hrp sangat ok....

selain tuh... ada sesuatu dah terjadi di opis....memandangkan ada beberapa org budak opis yg terjah blog nih... so citer nih terpaksa dibanned.. supaya tak timbul pertikaian di kemudian hari... tapi kejadian tu buat saya betul2 terasa n tersentak.... biarlah... terimalah.. redhalah.. tu saja yg mampu saya buat.... semoga Allah membantu saya untuk mencapai azam baru saya.. Amin... sememangnya saya sudah begitu penat.....

1 Comment:

azam alcatrazze said...

saya tau mood tak OK tadi..dengar nada pun dah tau.. tu sebab cakap tepon jap jer...

Panoramic Slideshow

Autograf..