IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Wednesday, November 26, 2008

Sesungguhnya saya memang marah!!!!!

memang saya bengang!!!!! memang saya marah!!!!!(dengan mata yg berkaca) and memang saya sedih!!!!! tak dpt nak gambarkan camner perasaan saya skang nih.... semuanya bercampur baur.... sanggup memperlakukan saya camnih?????

for sure uols tertanya2 kenapa? tapi mmg saya tak boley nak cerita.... biarla saya simpan bender nih n akan saya ingat sampai bla2.... tak sedarkah diorang akan kehadiran saya???? arghhhhhhh...

its ok... takper.. takper....tapi mmg saya tak bleh nak thn.... sambil saya menulis nih air mata kuar mencurah-curah........

maybe saya terlalu emotional shingga perkara sekecil tuh membuatkan saya betul2 tersentak... saya betul2 terasa... terasa seperti dipinggirkan... terasa seperti tak wujud di antara mereka.... arghh... biarkan.. biarkan.....u alwayz a strong woman.....

For my family..... plez don't call me buat masa nih..... mmg saya tak bleh nak kasitau apa yg sebenarnya dah berlaku.... biarla dia berkubur di dalam nih.....

Ya Allah... tabahkanlah hambamu ini..........

2 Comments:

opaq said...

if we’re growing, we’re always going to be out of our comfort zone…

semoga shabaneeny kuat...

Shabaneeny Mahmud said...

thanks opaq.... saya dah ok even kesan tu still terasa...

Panoramic Slideshow

Autograf..