IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Wednesday, November 26, 2008

hidup seperti tin kosong....

sejak dua menjak balik kl tanpa anak2 n hubby nih hidup seakan tin kosong.. takder rasa apa2... takder feel kata org... hari2 yg berlalu semacam rutin.. pagi bgn... mandi.. pg keje... blk keje.. blk umah.. tgk tv.. baca blog.. tdo... sampai kdg2 cam mls nak balik... sgla stress and boring semuanya saya lepaskan di opis.... bla balik umah saya seakan tiada perasaan... ala2 robot... tak bleh nak berpkir... even nak kemas rumah pun tak bleh...takder feel nak buat bender2 tuh... end up umah saya dah tak mcm umah lagih... last weekend saya paksa dudu mop lantai... so blk dr kb mmg dudu dah mop... sib baikla ada dudu.. thanks ek! kalau tak tak rupa rumahla kot....

hari2 cuba tenangkan hati n hilangkan rasa sepi ngan tgk tv n surf internet.. tak cukup ngan itu, saya akan pg umah member (slalunya etty yg jadi mangsa) n tdo kat sana... at least ada teman utk bercakap...

tapi takper.. dah tak lama sebenarnya anak2 saya akan dtg KL..heheheee.. esok mlm semuanya akan naik tren n pg Jumaat InsyaAllah sampaila kat KL Sentral... tak sabar nak tunggu diorang.. maybe umah saya pun tak sabar nak sambut kepulangan diorang.... dah lama rumah nih sunyi semacam tak berpenghuni.......

Thanks to Nuffnang coz organize a family day out.... becoz of that rezonlla anak2 saya dtg Kl....

1 Comment:

azam alcatrazze said...

perasaan sebeginilah yang dialami tiap2 hari oleh diriku jua.. akan ku terus berusaha agar dpt bersama kembali... walau dimana juga..

Panoramic Slideshow

Autograf..