IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Wednesday, November 26, 2008

I'm The WINNER!!!!!

kesedihan dan kemarahan saya terubat sedikit bla sadi inform saya menang renovation contest.. very2 heppi... langsung terlupa dengan peristiwa luka yang telah berlaku.....

For ur info... saya nih jarang nak masuk contest n every time saya masuk tak penahnyer menang... aderla jugak sedikit jeles bla fary aka shafa inform dia mng bermacam2 contest dlm blog.. so baca blog sadi n ada contest.. cubala kot2 ada rezki.. mmg ada rezki!! hahahahahahhaaha....

Thanks Sadi... u have cheer up my life.... tadik saya betul2 down.. sedih yg teramat... tak tau kat sapa nak luah.... thanks also to my blog..... klau tak.. for sure sampai skang saya stil menangis tak berenti....huhuhuhuhu....

6 Comments:

atie said...

Bestnya menang contest yek...the very gud luck ok..

Shabaneeny Mahmud said...

hehehehee... mmg best.. cam lulus xm rasanya...hahahahahahha

SaDi said...

you light my day toooo... huahuahua... nanti tunggu yek... insyallah... esok hubby sadi poskan...huhuahuahua... :D... nanti sadi buat contest lagik... jangan lupa try... mana tau boleh menang lagi... huahuahuahua :D

Anonymous said...

sabar la kak..sume yg terjadi ade hikmah nye...

opaq said...

congrate...!!

boleh jadi interior designer la...

Shabaneeny Mahmud said...

opaq: hahahahha... stakat ckp jer boleyla kot....

dakchomey: thanks..... maybe kot...

sadi: tenkiu.... kena slalu check suratla nih..ehhehehehe

Panoramic Slideshow

Autograf..