Thursday, November 27, 2008

PAbila Hujan Lebat....

petang tadik mmg hujan lebat giler... spt biasa bla hujan jln akan jadi cam pesta... penuh dengan lampu2... jln pun cam kura2.... jammed yg amat teruk...

saya kuar opis dah lambat.. nak tunggu hujan reda... kat2 kol 7 baru gerak... ingat2 jln pun dah ok.. rupanyer semua pikir cam saya... punyer byk keter.... dr depan opis sampai highway AKLEH.. tak habih tak situ jer... petronas blkg ampang puteri pun apa kurangnya... teruk jugak... dahla janji ngan etty nak jumpa kat situh.. kebetulanla pulak hp habih bateri...nak tak nak kat kol 8 baru sampai... pusing satu round kat petronas sib baik jumpa parking....

habih satu hal... time blk pulak... dugaan dtg lagih... kete saya tak bleh nak kuar parking psl ada kete block! Hangin jer rasa.. cam nak langgar pun ader... tapi sabar.. tu dlm hati jer.... at last... dlm 10 minit try nak kuar... kete sbelah nak blah.. Alhamdulillah.. blehla saya balik.... ingat2 jln dah clear... rupanya tak jugak.. stilll teruk sampai kat susur keluar keramat... dgn mata yg rabunn saya gagahkan diri drive balik... sib baik smapai.. klau tak tentu kempunan org nak baca citer merapu sayakan? ahak...ahak..ahak....

0 Comments:

Panoramic Slideshow

Autograf..