IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Thursday, November 27, 2008

Tetamu nak Datang....

start tgh mlm nih meriah balikla rumah saya... thanks a lot nuffnang! apa taknya anak2 saya n fary sefamily dtg umah saya utk pg family day out tuh...

dlm kol 12 maybe fary n family sampai.. sib baik saya sempat berkemas ala kadar... siapkan tempat diorang nak tido mlm nih.... esok pg pulak anak2 n mak saya sampai... tapi yg bestnya saya dah siap2 kemas bilik tuu... dah bersih n sedap mata memandang....

yg merunsingkan saya cuma apa yg diorang nak mkn nanti?? maybe bwk mkn kat luar jerla... yela.. rumah tgh bersepah... tgh kemas brg utk pindah...mmm.... tgklah camner... tanya mama jerla..

tak sabar nak tunggu pg esok.. nak jumpa budak2 tuh.. yg sedihnya saya tak bleh nak cuti..huhuhuhu.... tgh ada assignment auditla skang nih.... mmg dah polisi dept bla ada assignment takleh cuti... so terpaksala.....

1 Comment:

Anonymous said...

heee.. bestnyer.. leh la saya ym dgn diorg semula... yey yey

Panoramic Slideshow

Autograf..