IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Sunday, November 16, 2008

"Iktikad"

mmm.. dah lama betul saya tak apdet blog nih... member2 tanya kenapa tak apdet... actually bebaru nih mmg betul2 saya bz.... mmg tak sempat nak layan internetpun... skang dah kat Kl.. so saya try apdet jugak... byk yg nak bgtau... tapi camera tertinggal lak kat dlm kete.. so tunggu jerla...

ok.. berbalik kepada tajuk di atas... (formalla pulak)... tadik saya tgk cerekarama tv3.. tajuknya kat atas tula... bery2 the touching gtu.. sedih mak... huhuhuhuhuhu... syabas umie aida n fahrin.. betul2 berjaya hidupkan watak.. mmg boleh bagi thumbs upla kat diorang tuh.... rugi sapa yg tak tgk.... nak tau pasal apa tak??

citer dier psl sorang pompuan (umi aida) yg terlalu ego (pk dia boleh hidup tanpa lelaki) n pobia ngan kisah hidup mak dia yg mangsa pukul oleh bapak... tapi pompuan nih nak anak... so dia jumpala ngan sorang lelaki playboy (Fahrin) yg suka kat dier kira2 cinta pandang pertamala... tapi dia tak mengaku kat pompuan tuh... satu ahri diorang buat perjanjian nak kawin... w/pun pompuan tu ckp dia tak tangkap cintan ngan laki tuh tapi dier sanggup kawin psl nak dpt anak punya psl... mesti korang tanya part mana yg sedih tuh... huhuhuhuhu... part yg mana pompuan tu buat tak tau kat laki tu mintak ceraikan dier n siap tak bg laki tu dekat ngan anak dier.... satu lagi part yg mana nampak sgt yg laki tu gila2 sygkan kat pompuan tuh.... mmg touching habih wa ckp lu... tapi at lastnyer laki tu ckp gak kat pompuan tu yg dier sygkan pompuan tuh n finally pompuan tuh mengaku yg dier cintakan laki tuh.....ending yg saya suka.... tetiba lak saya terpk layakkah saya nih digelar isteri yg baik??? ataupun apa yg lihat di tv bgai melihat cermin? ntahla...kdg2 ada bagusnya kita tgk drama2 yg mcm nih... blh muhasabah diri... ingatkan diri sendiri supaya tak terleka....

1 Comment:

AzuraNizam said...

yups..btol..kita pon baru sudah tgk citer tu..fahrin memang touching gilerla..huh..kalau saya jadik umi..dah lama cair dah..hikhik..

sama2la kita muhasabah diri..

Panoramic Slideshow

Autograf..