IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Thursday, October 30, 2008

Alhamdulillah....

ari nih saya rasa heppi n bersyukur.. kenapa??? insyaAllah kalau takde aral melintang thn 2010 saya akan stay kat KB.. apsal?heheheh... dpt keje kat kbla... tapi bukan ngan tempat keje skang... dgn company baru....ada org nak rekeman.... tapi korang for sure pelik.. kenapa thn 2010 kenapa tak skang???? pslnya saya dah janji ngan org yg nak rekemen tuh... another 1 year stay kat audit....dier pun dah janji nak rekemen memandangkan brother in law dier penasihat kat co baru tuh....

so plan nak beli umah kat puncak jalil terpaksa kensel dulula.... kalau dpt blk kb.. saya rasa sampai tuala stay kat kb.. dah mls nak duk kl lagih dah... so kenala saya bersedia anak2 saya kecek kelate... haahahahhahah....

p/s: thn 2010 ammar dah darjah 1....

14 Comments:

m.o.m of 3 said...

company apa tu Ba? sape nak rekemen? ALhamdulillah...bulehla tgk2 kan mama. Takpo...dok Kb pon ok apa...seme pon dah ada kat KB tu.

Shabaneeny Mahmud said...

bos dik nok rekemen.. dio mitok dok setahun jah lagih kat audit tuh... ccompany minyak.. kel. oil. baru bukok..

shafa said...

weeii..kak leeny ada blogs ko..??
kak ba..akak pun nok jgk..
company oil n gas ek mama oyak...
nnt suh die rekemen kat akak jgk...
nnt kite berkampung kt taman sari...
akak nok beli umah Dr pancho...
hehehehe...
angan2...

suh kak leeny beli umah kat KB tuh....

ija said...

bagus la tu kak shaba.duk kat kg seniri..banyak keisitimewaannya.ayah ngn kakak sy keje kat kl tp dok berulang hari2 dr bentong.

ija said...

er kak shaba..tukak link ek.. ;)

m.o.m of 3 said...

Baik sunggoh bos Ba tu dok. nok rekemen gi masuk company lain. Ba dok Bsn keih lonih.Nasib dapat bos yg pehei condition Ba. Kelantan oil tu...lamo doh abei jijo dok target...lepas grad 10 taun yg lepas dok bunying...baru bukak ko tuh? tu lah Fary dok...dudok Kelate pong best jugok dih...dekat ngan adik beradik...meriah sket!

Shabaneeny Mahmud said...

ija: boleh.. no prob.

mom of 3: tula.. sib baik.. tapi tok tahula betul ko dok.. lambat lagih tuh

fary:mitokla loni...

Anonymous said...

tolong usha2 utk saya sama..

opaq said...

huhu...

saya nak pi keje kl skang...
tapi dok mencarik lagi....
coz kat sini, people dont appreciate my work la..

camna nak berkembang..

haih~

meen said...

waaaah...counting counting years la ni..tapi dah tak lama la neeny..tahun 2008 pun dah nak habis. Wish u all the best

Shabaneeny Mahmud said...

opaq: rasanya culture kat sinihla... saya yg tgh audit pun takleh nok masuk ngan peel diorang...

meen:thanks meen.. tgh kira harila nih....

pB said...

wah ,


jeles nyor kak pB ....

Shabaneeny Mahmud said...

oghe kelate mesti jeles punyo! :)

Anonymous said...

kompem ke kak dpt keje tu nnt?

Panoramic Slideshow

Autograf..