IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Sunday, November 16, 2008

"Cepatnyer......"

hari khamis parents saya call... tanya ada terima tak mms? sejak tukar handphone nih mmg tak dpt terima.. tak tau mana silap.. dah 2 kali sms celcom.. still tak dpt jugak... tensen betul....

rupa2nya.. parents saya sent gambar addahr meniarap... dia dah boleh meniarap sendirik.. siap angkat2 kepala lagih.... ishh.. tak sabar nak jumpa dier... tapi kira cepatla dier.. pslnya skang nih baru 3 bulan.. ammar n ayra dulu lambat...

tiap2 hari saya teringatkan budak2 tuh.... bla time balik kat opis.. saya dah mula gelisah.. mls nak balik umah... boring rasanya duk umah... org slalu ckpkan... bla ada tak pandnag tapi bla dah takde baru rasa kehilangan... arghhghhhhhhhhhhhhhhhhh....

p/s; next friday saya balik...horeyyyyyy!

1 Comment:

Anonymous said...

kalau orang yg baru tinggalkan anak2 seminggu dah rasa macam tu.. orang yang dah tinggal bulan2 ni lagi le tensen & sedeynyer.. huk huk huk...

Panoramic Slideshow

Autograf..