IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Sunday, November 16, 2008

Junior Teknik...

ari jumaat bebaru nih saya pegi ampang park.. saja pg mkn2 kat cozy house.. dah boring asyik mkn kat klcc jer...lps makan member saya yus ajak pegi satu kedai baju2 budak yg branded n murah... saja teman dier n mmg niat taknak beli... tetba tgk kat tempat cashier... mcm kenal la pulak... laa.... junior teknik kuantan rupanya... dia bukak kedai tuh kongsi ngan kakak dier.... so nak tlg kwn katakan.. saya dgn terpaksanya.. carila baju tdo kat budak2 tuh.... tapi yg bestnya.. dpt diskaun tuh..hehehhehehe... boleh pegi lagih tuh....

so saya nak promotela kat sinih.. jemputla dtg beramai-ramai ke kedai little shoppers(rasanyala)... satu2nya kedai yg jual baju budak branded spt osh kosh... next n byk lagih.... material dier smaa sebijik yg kat brand outlet (kepada sesiapa yg penah pg ler)...

p/s: tgh byr siap dier tanya camner boipren lama? sejak bla pulak saya ada boipren kat skolah nih... rupa2nya tanya psl my secret admirer... budak plg ensem kat skolah.... ehehehehe.. tak snagka junior pun tahu mamat tu syok kat i... hahahahahahhaha.... tak tahan.. tak tahan.....

3 Comments:

su said...

sronokkan ingat kisah lalu...byk kenangan manis...hehehe

meen said...

neeny teknik kuantan ke dulu? Tahun bila?

Shabaneeny Mahmud said...

su: mmg pun... sknag nih baru rasa syioknya masa blajar dolu2.. takde problem sgt kecuali xm n assignment

meen: yup.... thn 1994/1995... meen pun sama ker?

Panoramic Slideshow

Autograf..