IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Saturday, November 22, 2008

Happy Besday Megat Amir Haikal!

Sesampainya saya di rumah... mama inform yg esok ada besday party cum kenduri pg haji kat umah jiran sebelah... Amir (anak jiran sbelah) mmg bestpren ammar n ayra... so plan ngan mama esok pg2 kena pg beli prezenla...

Dkt2 kol 1 kitorang sampai umah dr pegi beli prezen... mmg canteklah pslnya kol 1 acara potong kek... so naik umah trus bungkus dua2 hadiah...

rupanya si amir nih baya ammar.. mati2 slama nih saya ingat dia sebaya ngan ayra....


tak byk yg saya sempat snap memandangkan prebet food ada (nasi dagang) hehehe... mmg sedap skali.... byk jugak saya mkn.... tak pandang kiri kanan... even saya bwk addahr ke umah diornag... sib saya begitu baik pslnya addahr baru minum susu n ramainya yg sukarela nak tgk addahr... org dah buat tak heran kat besday boy tapi byk bg perhatian pd Addahr (bangga skali....)......


1 Comment:

Anonymous said...

hepi birthday.... amir

Panoramic Slideshow

Autograf..