Saturday, November 22, 2008

Batuk n Selsema Menyerang kembali.....




kesian anak-anak ibu.... ayra n addhar dpt selsema n batuk.. mula2 ayra yg kena.. pastuh pg tadik addahr pulak... yela.. tak bleh nak ckp apa.. skang nih kb dah start hujan.. org kata maybe banjir besar taun nih... mmmm.. tak taula...

ptg tadik pegi klinik bwk ayra.. masatu addahr tak begitu kritikal (biasa2 jerla)... doktor bg 3 jenis ubat... batuk n selsema, antibiotik n demam... balik dr klinik baru dengar addahr batuk dgn kuatnya... sib baik ubat dier yg lama still ada... klau tak ok gak... mmg kena bw klinik jugak nih...

dua2 tido awal.. maybe penangan ubat tu kot.... ayra cam dah ok psl dah tak bunyi batuk.. tapi addahr.. tdonyer cam terganggu.. maybe tak sedap badan kot..... sabar jerla daddahr.. nanti baikla tuh.... (nak ckp apa lagikan..)

sib baik ammar takde apa2.... tapi kesianla kat dier pslnya ayra tak brapa nak main psl takde mood.. so nak tak nak kenala dia main sorang2 memandangkan ibunya bz mengapdet blog.. hahahaaahaa.... tak sempat nak snap ammar pkai baju tdo baru... dia dah tdo ngan tok ma daa..

6 Comments:

azam said...

Ayra ni dah kurus ke? nampak kurus dan tinggi jer...

opaq said...

ku hampir terkena demam aritu...

kehebatan panadol solubel+activefast+100plus telah mengatasinya..

shabaneeny said...

mmg hebatla...tapi budak2 takleh bg campuran tuh... lain plak jadinya..

dakchomey said...

kak sha..nape x snap pic ammar tdo dgn tokma nye sekali..huhuhu..

shabaneeny said...

heheheh... dakchomey tokmanya tdo tutup pintu daa... mmg niat tu ada... hahahahahha...

meen said...

laa siannya....demam secara beramai2 ke ni..harap2 jgn melarat la..hujan2 ni sakit lambat baik, cuaca lembab je..

Panoramic Slideshow

Autograf..