IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Saturday, November 22, 2008

Jalan-Jalan Cari BAranG......


saya nak citer psl jln2 saya n geng opis ke Rantau Panjang, Kelate... dah lama dah sbenarnya... akhir bukan 10 arituh.. tapi takder masa n takder mood nak apdet... heheheh....


on d way, singgah d one of gerai tepi jln utk breakfast

ok... kutorang pg ngan 2 kete.. satu kecik (kelisa) n satu besaarrrrr (Naza Ria)... semua skali yg pegi 7 org..... semuanya lelaki kecuali saya.... mmm.. for ur info kat opis saya mmg majoritinya lelaki... so nak tak nak bla pg o/station camnih.. diorangla geng saya.... tapi best jugak the only pompuan nih.. rasa dimanjai... dijaga...hahahhahahaha... marah pulak nanti wife auditor bla saya tulih camnih... bukan ada maksud lain sbenarnya... yela cuba bygkan... bla o/station kitorang kena pg 3 minggu... n bla dtakdirkan saya sorang jer dlm grup to pompuan mmg mengharukanla... so nak tak nak geng lelaki nih akan memainkan peranan sbgai protector.. bini n mak org nih.. kalau jadi apa2... nak ker diorang jwb kat anak2ku?hehehehehhehe... thanks geng.....

jejaka-jejaka macho.... (kononla....)

ishh.. dah melalut plak.. kitorang pg sana pagi (dlm kol 10) konon2 taknak berpanasla.. tapi klau dah seme jenis tak sedar diri bla bershopping (jgn kata lelaki tak pandai shopping wwooooo) rasanya dkat kol 2ptg kitorang baru bergerak pulang....


shopping jangan tak shopping



1 Comment:

Anonymous said...

ler.. gi Rantau Panjang rupanya.. rasa2 hari tu bgtau gi Pengkalan Kubur...

Panoramic Slideshow

Autograf..