Wednesday, September 24, 2008

Tolong... TerSepitla.....

Peristiwa nih berlaku dah lama benornyer... masa tgh pantang.. tapi psl takleh upload gambar disebabkan kabel ada kad umah Kl.. tu yg baru hari nih citer...

malam tuh cam byk nyamuk... kebetulan ubat nyamuk takde so nak tak nak kena psg kelambu kat baby....

pg esoknya.. tgh layan YM borak ngan Mr Azam.. tetba tgk dah jadi camnih.....


punyerla kelakor biler tgk.. mmg dah tergelak-gelak.. sib baik dia tak phm apa2... heheheheh... camnerla baby bleh kuar dr kelambu tuh.. tak taula... nih dah bg sign awal lanih... lasak nih... bla tgk gambar nih mcm nak gelak jer.... kelakar betul.... kena simpan nih... bla dia dah besar.. bg tgk... kenangan terindahla jadinya..hua..hua..hua....

6 Comments:

@z@m said...

baby yang tidur melesak atau ibunya.. hehehe..
macam kekura jengah keluar dari cengkerang.. wawawawa

Mummy Lieza said...

comelnya baby... agaknya baby rimas dlm kelambu tak yang... heheheh

Zalisa Maz @ ZN Isa said...

baby diusia ini mmg sudah mula tunjukan aksi lasak. Baby saya pun begitu. Dah tamat 60 hari ya, saya belum lagi. 28 nanti baru cukup :)

shabaneeny said...

mummy: maybe panas kot.. tu yg dia usha kuar dr situ... hehehehhe

zalisa: dah habih tempoh bersenang lenang.. huhuhuhuh.....

su said...

hahaha...mmg leh jadi kenangan pict nih nanti!

shabaneeny said...

hehhehhhe.. tula psl...

Panoramic Slideshow

Autograf..