Tuesday, September 23, 2008

Esok KerJa !!!!

alahai.. malasnya nak keje esok.... pejam celik dah habih tempoh cuti 60 hari.. tak sangka.. cepat betul masa berlalu.. rasanya baru kelmarin saya boroi... smlm masuk operation theatre.. tadik dlm pantang.. tetiba.. esok dah nak kena keje balik... life back to normal...... yg bezanya.. kalau dulu ada 2 anak yg dah besar.. skang tambah satu anak yg blum bleh buat apa2.... Alhamdulillah....

tapi takper... pegi keje esok pun bukannya ada keje (cuba pujuk diri sendiri).. yeke??? sedangkan dlm cuti bersalin pun bg keje... takde kot.. dah dkt sgt nak raya tuh.....

kuatkan semangat... kuatkan semangat..... esok bangun pagi.. bermulala episod jammed di pagi n petang ahri... arrgghhhhhhhhhhh.. yg tu paling takleh tahan...........

1 Comment:

@z@m said...

biasalah tu.. bila dah cuti lama.. nak mula keje balik tu.. aduhai... saya lak kalau dah cuti lama.. nak balik sini semula tu, berat betul rasanya nak balik.. tu yang boleh jadi seperti ammar cakap sesuatu mcm hari tu... aduhaiiii...

Panoramic Slideshow

Autograf..