IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Wednesday, September 24, 2008

"IbU BelI BaNaNa Kat Opis, ok!"

Sblum balik Kl.. dah inform awal2 ammar n ayra.. takut2 diorang tak bleh terima... tapi bla dah inform ok jer...maybe slalu sgt kena tinggal umah tok ma... dah tak rasa apa dah.. kotla.. luaran lain.. dalaman siapa tahukan....

bla inform ayra saya nak balik Kl keje... dier mintak saya belikan banana kat opis... tak sangka lak.. kuat betul ingatan dier... sblum berslain mmg saya ada beli banana kat dier ( pebret fruit ayra).. yela... kat opis hari khamis ada pasar tani... so mmg murah n fresh buah2 dier... tapi bulan posa nih mana ada pasar tani?? jauh betul nak beli bananakan? camla Kb tu takde.. ahak..ahak..ahakk.. nampaknyer kena buat magicla nih.. beli kat Kb gakla.. tapi bgtau beli kat opis... hua..hua..hua.. bohong sunat takper... kalau tak.. mengamukla si ayra tuh... kalau itu yg dia nak.. itulah yg kena bagi.. tak bleh tukar.. mmg tetap pendirian... mama kata perangai dia sebijik sejiban macam saya... keras kepala... heheheheheh.. yeker? rasa cam baik jer.... kua..kua..kua...

p/s: smlm call ammar n ayra.. spt biasa ammar tak nak ckp...huhuhuuhu.. sedih tau.. tapi kontrol... ayra ok jer... takpe.. tak lama dah....

4 Comments:

Anonymous said...

hal telefon tu... memang mcm tu la bila Ammar protes.. saya juga sedey.. bila dia tak mau cakap.. tapi yg saya heppi sangat masa dia yang tiba2 beriya nak call saya.. InsyaAllah.. ada rezeki, duk sama semula la.. Miss them much!!

opaq said...

oh~...

dulu sangat suka pisang yang diberi masa semayang jumaat..

ehehehe..


tq sebb bagi tu..
aper tu..
award eh..
uhuhuhu...

SaDi said...

bohong sunat macam cerita p.ramlee... ok laa tu... :D

Shabaneeny Mahmud said...

opaq: welkom

sadi: a'ah.... mmg pun...

Panoramic Slideshow

Autograf..