IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Thursday, September 25, 2008

Start Keje Daaa......

hari nih saya start keje balik... rasa cam nak pg keje kat tempat baru lak.. berdebar-debar nak masuk opis.... heheheheheh.... padahal hari isnin baru nih dah pg opis pun..... semangat??? adala skit... maybe dah lama duk umah kot... mmg betulla ckp Mr Azam.. saya nih mmg jenis yg takleh dok umah tanpa bekerja.... hehheeehehe


sempat snap before masuk opis... masa nih baru parking....


punch kad kol 8.02 pg... jln mmg jammed giler... tak macam before bersalin.. maybe bulan posa.. tapi sampai tak bergerak kat MRR2 tuh.... dekat sejamla baru sampai opis even jarak umah n opis just 15km jer.... sib baik kuar awal.. kalau tak... haru.. haru....



time balik lagih teruk... sempat saya snap keadaan yg jem kat jln sultan ismail.... kuar kol 5 ptg sampai umah kol 6 ptg.. ishh..ish..ish... nih yg buat saya tak tahan dul Kl nih....

6 Comments:

su said...

alahaiii..kalo su lagik la xthn dgn jem gini...

sib baek la su gi keje ikut jalan kwsn sawah padi...2-3 buah kete je yg lalu...hihi

Shabaneeny Mahmud said...

bestla camtuh... sambil2 tuh blh sedut fresh air....

Cikmin said...

salam ciksha...nak pangey apa sebenarnyer ni..kalau rajin..amik tag kt umah tu wat ek...selamat bertugas ye...

Shabaneeny Mahmud said...

cikmin: kwn2 panggil shaba.. budak opis panggil neeny.. family panggil ba... so pilihla yg mana suka... hehehehehhe

Tag??ok... nanti saya buat... ada 2 homwokla maksudnyer....

CT@mamaLuqmanTiara said...

saya yg kat penang ni pon kalau jammed sikit pun dah tak tahan...inikan pula KL kan...huh!

Shabaneeny Mahmud said...

me-mrs-mum:tula.... ari jumaat lagih terukla jem nih... semua org cbuk nak blk raya....huhuhuuuu....

Panoramic Slideshow

Autograf..