IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Thursday, September 11, 2008

MengHitung haRi....

tetba jer mlm nih saya rasa emo pulak... tempoh cuti saya dah nak habih... 24/9 nih dah kena start keje... so tinggal one week je lagi saya nak bersama anak2... For your info, saya balik kl sorang jer.. anak2 tinggal kat Kb...yela.. saya keje pun 3hari jer.. pastu cuti raya.. Mr Azam lak akan balik 27/9.... dah 2 org member saya ajak tdo umah diorang memandangkan saya sebatang kara kat sana... Thanks guys.... tgkla kalau rajin.. seganla pulak rasanya..... lagipun adik saya syu n dudu ada kat Kl tuh.. blehla kalau nak tumpang umah syu n family... bukan takleh duk umah tapi maybe kesunyian tuh akan buat saya teringat-ingat kat budak2 tuh....

Tadik pegi Tesco... saya tak tahu kenapa sejak dua menjak nih ammar bukan cam dulu lagih... dia dah jadi budak yg tidak mendengar kata... nakal.. tak cukup kasih sayang ker semenjak saya sibuk uruskan addahr (baby baru)? memberontak ker? ntahla.. saya pun tak tahu... slalu buat saya naik angin sejak kebelakangan nih.. tapi bla pandang muka dia.. saya rasa sayu sgt... even tgk dia mkn nasik pun saya sedih... maybe betul kot... saya kurang beri perhatian kat ammar n ayra.. sibuk uruskan addahr n tambahan lak saya dlm tempoh berpantang....

pagi2 ayra akan dtg bilik saya (diorang tdo ngan tok ma n tok pa.. nak bilik air-cond).. tanyakan saya dah sihat ke blum.... borak2 ngan saya... kdg2 saya layan.. kdg2 saya buat dek jer... terukkan saya... masa buat dek tu psl tgh tdo.. soalan yg pasti.. "ibu dah sihat? ibu tak sakit lagi?" betapa prihatinnya dia thdp ibunya... kdg2 saya rasa saya bukan ibu yg baik utk diorang.. tidak seperti ibu2 yg lain.. apa yg tlh saya lakukan utk diornag blum cukup menjadikan saya seorang ibu yg baik...

saya tak tahu kenapa mlm nih saya rasa begitu sayu.... sebak ...... sedih semuanya dah bercampur menjadi satu.... apa yg saya fikirkan cuma ammar n ayra.... saya takut mereka rasa tersisih bla saya terpaksa pulang ke Kl nanti...arghhhhhhh.....

"Maafkan ibu, abang dan ayra... rasanya ibu blum buat yang terbaik utk abang dan ayra... ibu akan cuba perbaiki keadaan supaya kita jadi macam dulu....."

actually bermacam-macam bende yg bermain-main di fikiran saya.. tapi saya tidak blh nak keluarkannya memandangkan keaddan saya yg emo nih......


1 Comment:

azam alcatrazze said...

Sedih la saya.. tapi bagi saya awak dah lakukan segala2nya bagi mengisi kekosongan diorang dengan ketiadaan saya.. Doalah banyak2 supaya leh kita duduk sama lepas ni.. saya pun terlepas saat2 indah untuk melihat mereka membesar yang pastinya takkan berulang lagi.. Saya sedang berusaha.. InsyaAllah

Panoramic Slideshow

Autograf..