Thursday, September 11, 2008

Harta yang tak ternilai........

pic kat atas tuh.. my femili (sorang lagi takde)..... gambar raya thn lepas kat umah Kb (rumah mak).... masa nih ammar taknak ambik gambar.. tu yg muka seposen n macam berpaksa je hug ayra... hehehehe.. biasalah ibunya kan kuasa veto.... "Ammar, behave..... ambik gambar dulu"

nampak tak ayra ngan rantai panjang n gelang warna-warni? ha.... ayra nih mmg cam princess skit.. mentang2 namanya Daneen (maksud daneen tu puteri).. tu yg nak cantik jer... gelang n rantai tu subsidi oleh Mak Uda (Noni, adik Mr Azam)..... tapi skang tak tahu kat mana dah.. biasala.. time raya.. ramai org..... ntahla sapa yg dah terambik.. takpela.... halalkan jela...

skang nih dah dekat raya.. seperti biasa ayra heboh nak gelang pink (dia nih suker bangat warna pink, boleh geng ngan VP).... nanti ibu try usahakan..... sabar ok!

masa nih Mr Azam bagai dipam-pam.... tapi skang nih katanya berat dah turun skit (boley percaya ker?).... ishh..ish.. tak baik buruk sangka..hehehe.. percaya sangat..... nanti kita tunggu dan lihatla......

p/s: saya pun dah kurus skit tau....... ehekk..ehek....ehek...

3 Comments:

alcatraz said...

Sekarang ni saya bukan saja semakin kurang gemuk... tapi semakin ensem.. tgk la avatar saya.. hehehe

Su said...

sronok tgk anak2 yg comey...su masih lagi berdua..huhu

shabaneeny said...

takper su.. sabar...blum ada rezki tuh.. sama-sama kita doakan key!

Panoramic Slideshow

Autograf..