IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Tuesday, September 9, 2008

menarik.. tertarik... da bomb.....

ish..ish..ish.. tak sangka lak asben gue nih rajin n kreatif...actually blog nih dia yg create... saya cuma tulih entry jer.... tenkiu very much... jasamu akan kukenang... ecececece........

Akhirnya... saya ada blog sendiri.. selama nih duk baca n tgk jer blog org lain... even dlm hati teringin nak ada satu.. tapi mmg tahu kelemahan diri.. so pendamkan jela... yela... memandangkan nak upload gambar pun tak reti nikan nak manage blog..... so secara otomatiknya saya melantik Mr Azam sbg manager blog saya..... (tetiba lak)..... so jika blog tak menarik jgn salahkan saya.. salahkan manager saya... ahak..ahak..ahak...

before this dia create kat wordpress... pastu smlm dia transfer kat blogspot lak....

saya akan berusaha mengupdate blog nih supaya usaha asben tidak sia-sia! heheheheeh.... ikrar lagih.... nanti kita tgk sama-sama tgk boley tak saya tunaikan ikrar tuh... takyah lama.. bg masa seminggu jer....

1 Comment:

azam alcatrazze said...

saya tolong create ajer.. pass ni explore sendiri la ye.. mana yg tak tau i boleh la bantu.. ;P
luv you.. muahhs

Panoramic Slideshow

Autograf..