IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Monday, September 8, 2008

Addahr....

pagi tadi pegi klinik pslnya dlm mulut addahr ada bijik2 putih...semlam baru perasan ada bendasing dlm mulut dia...

lama gler kena tunggu nak jumpa doktor.. dahla kena byr sendiri pslnya kad PMcare blum siap..ish..ish..ish...

bla jumpa doktor.. dia ckp kulat susu.... nasib baik dtg cepat sblum byk coz benda tu klu byk, baby akan rasa sakit... after semuanya settle, saya mintak doktor timbang addahr.... 6.2KG!!!!! terkezut doktor.... baru 43 hari dah seberat itu.. panjang pulak dlm 60cm..... anak giant ke nih????hehehehhee..... takpela besarpun addahr.. janji sihat......betulkan?

masa nak byr konon2 nak beli susu skali dlm 12 tin... so bla nak byr tanya brapa.. nurse ckp RM238.60... dgn confidentnya saya tanya.. boley pakai kad kan... dia geleng... utk susu tak boleh kak... bukak purse duit ada RM100 jer... camner nih.. tanya mama (dtg dgn mak) dia lupa lak bwk duit.... nak tak nak ckp kat nurse tu ptg nanti akak ambik.. byr ubat dulula... dgn muka tebalnya...... tula padahnya slalu jln2 tak bwk duit... yela.. skang kan zmn moden.. semuanya swipe jer.... lagipun bukan pkai kredit kad.. debit kad.... takut la nak bwk duit skang nih.. nanti kena ragut.... ha masatu sapa susah... saya n diri saya jugak yg susah.....

1 Comment:

azam alcatrazze said...

Nasib gi Dr awal2… kalau lambat susah lak nanti.. Saya ON YM, baru je nak tegur dah log out.. internet saya down pagi tadi.. tension saya.. canggih2 pun, kalau down jadi tak guna gak.. saya call hp tak dpt..

Panoramic Slideshow

Autograf..