Friday, September 12, 2008

Demi MasA.......

Hari baru dengan semangat baru... (yeke??).. tak sangka ari nih dah masuk 12 hari kita berpuasa.. cepat sungguh masa berlalu... bla teringat masa kecik dulu... dari pg nak ke tgh tuh mmg berchenta nak tunggu.... lambat sungguh masa bergerak.. macam merangkak-rangkak..heheheheh.... skang nih lak masa cam berlari 100 meter... cepat bangat....

Dgn itu.. kita kenalah kejar masa pslnya masa mmg tak kejar kita.. ditinggalkan kita lagih adalah.. apa yg saya cuba melalut pagi nih..... ntahlah....

p/s: teringat bulan posa main bermacam jenis mercun n bunga api..heheheeh... skang??? takde dah.. ramai sgt budak2 zmn lanih yg kreatif sampai memakan diri sendri... 1st ramadhan dah kuar berita budak kudung jari kena mercun.. tu yg dilaporkan.. yg tak lapor???? apa2pun... LU PIKIRLA SENDIRIK.....

1 Comment:

alcatraz said...

Ammar n Ayra takde minta bunga api ke? kan tiap2 tahun diorang main.. (under supervision ler)... Saya dulu kat kampung main Meriam buluh, meriam tanah,meriam asbestos paip air, meriam karbaid.. tapi takde apa2 pun sebab kitorang main secara selamat... Budak la ni entah apasal la sampai cedera dan kudung2..

Kitorang dulu perang ada gak perang mercun kat asrama sampai terbakar kain langsir dorm... hhehe.. tapi takde la sampai kemalangan jiwa.

p/s : tersenyum sorang2 teringat kisah lampau

Panoramic Slideshow

Autograf..