IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Thursday, January 22, 2009

mimpi aneh

sudah beberapa minggu kebelakangan ini tidur aku bermasalah.. susah mau lena.. entah camner pulak malam semalam aku termimpi yang tiba2 aku memakai kasut pinjam hush puppies kesayangan adik ipar aku... tapi yang herannya, aku mimpi yang kasut tersebut tertukar dengan kasut hush puppies orang lain kat masjid. bukan tertukar sepasang, tetapi tertukar yang sebelah kanan.. so, tiba2 aku lihat masa kasut yang aku pakai selepas beberapa ketika keluar dari masjid, aku pakai kasut yang sama, tapi yang sebelah kanan aku tertukar entah dengan siapa.. end up kedua-dua belah kasut yang aku pakai adalah belah kiri.. maknanya, kaki kiri aku tetap pakai yang belah kiri, kaki kanan aku pun pakai yang sebelah kiri.. aku tersedar yang aku mimpi tentang hal tersebut semasa aku naik bas pergi kerja pagi tadi.. masa aku bangun tidur, aku tak ingat apa2 pun..musykil dan heran aku nak menafsir mimpi ini...
mungkin ianya satu peringatan dariNYA buat aku agar membetulkan apa yang salah dalam diri aku mungkin juga langkah atau tapak yang aku pilih sekarang ini... thank you Allah..

-petikan dari n3 aku...

2 Comments:

Cikli's Headware said...

erm.. mybe betul.. lagi2 duduk kat negeri org.. mcm2 leh jd.. tp sib baik x tertuka pakai kasut ronanld mcdonald..

azam alcatrazze said...

kalau kasut yang tu.. fullamak.. yang tu for sure terperasan dari awal lagi... his.. terliur aku nak makan big mac...

Panoramic Slideshow

Autograf..