IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Saturday, December 13, 2008

Saya yang emo............

this weekend saya akan pindah rumah..... bender nih pun mmg betul2 menyemakkan otak saya... harap2 sgt ia cepat berlalu.... yg buat saya ebrtambah pening bla lihat brg2 rumah yg masih blum dibalut.. org kata brg2 yg hendak angkut lori perlu dibalut utk elakkan calar... blh ker saya lakukannya seorang diri???? kdg2 sampai saya terpk kenapa semua bender saya perlu lakukan??? saya dah tak tahu camner lagih.... sememangnya saya perlu melakukannya.. takkan nak tunggu budak2 balik supaya maid blh tolong...... manakah bantuan moral n fizikal?????? tolonglahhhh..... sememangnya ada yg ingin membantu.. cuma saya rasa segan... bukannya apa.... kenapa di saat2 begini saya perlu bertindak keseorangan.. bukan saya tak phm... cuba hati saya tak boleh menerima..... itu yg membuat saya lagi bertambah stress....

dr mencari rumah sehingga membeli perkakasan rumah dan mencari lori semuanya dilakukan sendiri.. skang nih cuci rumah n pindah rumah pun terpaksa jugak buat.... slps nih sesi kemas brg pun saya jugak yg buat.....

saya cuba utk meluahkan apa yg terbuku... itu saja niat saya.. dgn menaip saya dpt luahkan segalanya ..... ringan skit bebanan yg saya tanggung.... lori saya dah booking... pg ahad saya akan pindah... ptg ahad perabot akan sampai... dan hari ahad jugalah pemasangan kipas siling n astro dibuat.... isnin n selasa minggu dpn saya akan cuti.. harap2 sgt semua brg dah habis dikemas....

emokah saya? overkah saya? selfish ker saya???.................

1 Comment:

Anonymous said...

x semua benda kite perlu wat sendiri.. taw x, time pindah camni klu ramai org tolong,ia akan jd seronok samping mengeratkan hubungan.. klu umah kite dekat, why not sy tolong kan..

Panoramic Slideshow

Autograf..