IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Tuesday, December 23, 2008

Cuba untuk BeruBah TAPI.......

setelah byk bender yg berlaku dlm idupsaya sejak dua menjak ih..
saya dah buat keputusan utk berubah.....
perubahan secara drastik yg saya lakukan adalah membuang sikap happy go lucky d opis...
stakat nih still maintain....
cuma cam ramai tak bleh nak terima prubahan nih including MYSELF......
yela.. rasa cam "plastik" pulak...
dah jadi org lain pulak rasanya...
perubahan yg plg ketara bla saya berubah.....
saya menjadi seorang yg sensitif... terlalu emosi......
kdg2 sedih jugak bla tgk kwn2 opis gurau2 tapi saya tak join...
THAT"S NOT ME!
huwaaaaaaaaaaaaaaa... sedih n stress betul rasanya...
dlm hati mmg terloncat-loncat nak gurau2 ngan diorang..
tapi.. terpaksa tahan jer......
ADAKAH INI YG TERBAIK BUAT SAYA?????
saya sendirik pun dah konpius......

6 Comments:

ija said...

salam kak shaba..kalo dah perubahan tu membawa kesan yang tak best..baik jgn diteruskan..tapi kalo perubahan itu dilakukan mengikut situasi itu oklah..mcm tak best kalo tak jadi diri sendiri..apa2 pun semuanya bergantung pd bila dan di mana..ye tak?

Teman2 Sekalian said...

be yourself sayang....

meen said...

salam shaba..

Yup, betul kata ija tu..tak best kalau kita cuba untuk tidak menjadi diri sendiri..tapi apapun, wish u all the best jika perubahan itu untuk sesuatu yg lebih baik..

Honey Bee said...

Salam Ukhwah..
perkara terbaik utk kita adalah menjadi diri sendiri...setiap orang mempunyai pandangan berbeza.. bukan semua orang suka dengan kita kan...tapi itu tak bermakna mereka benci dengan kita...

Anonymous said...

kak...juz be urself okeyh... tp ble kite jd diri sendiri ramai yg mengutk, klu kite berubah pown org tetap mengutuk kan...

Cikli's Headware said...

ermm.. jd diri sendri kak shaba.. sy seronot ngan diri akak skrg nie.. tp kdg2 situasi yg kena wat kita berubah..

Panoramic Slideshow

Autograf..