IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Friday, November 28, 2008

rindu itu senantiasa bersama ku...

salam sejahtera.. tak pernah lagi saya menulis kat blog ini.. tetapi hari ini tiba-tiba tergerak hati untuk menulis. Mungkin bahasa yang saya gunakan tidaklah seperti bahasa-bahasa santai bloggers yang lain.. tapi bolehlah, yang penting.. maksud itu sampai..
hmmm sementelah membaca luahan kekosongan hidup shabaneeny dengan ketiadaan anak-anak, suami disisi, sedih dan kasihan saya rasa.. kekosongan yang dirasai beliau.. begitulah juga (atau mungkin lebih lagi) yang saya rasakan selama ini.. hidup keseorangan, diperantauan.. demi mencari sesuatu buat keluarga.. namun begitu.. setiap yang kita lakukan.. pasti ada kos melepasnya... rezeki yang lebih... kurang pula disudut yang lain.. kasih sayang yang tidak dapat disampaikan sepenuhnya buat keluarga.. hanya sekali sekala (buat masa sekarang ini, 2 atau 3 bulan sekali pulang ..)
Kalau boleh..ada kuasa macam cerita "Jumper" tu kan ke best... nak pergi mana-mana pun dengan lihat gambar sahaja, kita boleh sampai ke tempat yang dihajati secara real.. Ah..cerita-cerita yang mengarut itulah yang selalunya saya impikan...

sekarang ini.. cuaca sudah semakin dingin.. belum pun masuk musim sejuk.. masih autumn.. badan dan kulit sudah rasa2 gatal2.. seakan2 kekeringan.. jika sejuk aja tak mengapa.. tapi sekarang sudah beserta angin... aduhh... kat rumah pun dah tak "ON" aircond sejak beberapa minggu lalu.. (jimat elektrik kan? tapi company yang bayar.. takde effect pun..) Esok dan seterusnya menurut ramalan cuaca.. makin dingin...weather forecast 13 - 19 oC ..tapi la ni 11oC.. aduh.. cuaca mcm ni pun saya rasa tak biasa.. nasib baik tak macam kat kutub utara... ahh.. apa yang tiba2 melalut ni.. :P

buat keluarga... maafkan abah ye.. nanti ada rezeki.. kita duduk sama2 macam dulu2 ye.. Doakan kejayaan abah kat sini... Love All of You...!

2 Comments:

opaq said...

ehehe...ku ingat akak shabeneeny tadi...
rupanya husbandnya..

huhu...

love is one heart in two bodies...

nanti bawak balik salji ke malaysia eh..
hehehehehe....

Shabaneeny Mahmud said...

sabar n sabar... semuanya pasti ada hikmah tersendiri...

Panoramic Slideshow

Autograf..