IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Monday, November 17, 2008

Pindah@Stay....

aduhhhh... pening kpala pikir psl nih.. tak tau nak buat decision... kalau pk psl anak2 mmg terlonjak2 hati nak pindah.. tapi bla pk psl duit... terus pdmkan niat nak pindah tuh.... mesti pelik kenapa tetiba nih?

actually saya berhajat nak pindah umah sewa even umah yg saya duk skang nih umah sendirik... mesti korang pelikkan bla saya ckp nak menyewa sdgkan skang duk umah sendirik... saya lagi pelik.. hahahhahahaa....

kenapa saya nak pindah:
1) tak nak bg maid bergaul ngan tukang sapu aka org indon kat kwsn nih
2) bla outstation senang ada org boleh tgkkan memandangkan area saya nak pindah dkt ngan member baik
3) rumah besar skit... blhla budak2 tuh main kat lua.. takdela terperap kat umah jer
4)selamat psl even umah teres tapi gated


kenapa pulak saya berbelah bahagi:
1-10) MONEY..MONEY...MONEY
sayangla psl kena byr 2 rumah skaligus selagi takde org menyewa

esok ejen nak call.. nak tau keputusan.. hingga saat nih saya still takde jwpn.. sediskan? tak tau camner nak jwb esok? Kita tunggu ajerla....

p/s: klau ada sesiapa yg berhajat nak sewa umah apartment di Ukay Perdana blhla call saya.

2 Comments:

shafa said...

Solat sunat Istikharah lah...

Anonymous said...

dah bgtau tadi.. i pun nak wat juga... harap2 adalah petunjuk yg terbaik..

Panoramic Slideshow

Autograf..