IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Wednesday, October 29, 2008

tak larat......

mmm... ari nih rasa cam btl2 tak larat.. kat opis tadik mmg byk keje... sampaikan tak lunch ari nih...tak sempat... dahtu ptg tadik mama cal addahr still demam.. mama pulak cam tak brapa nak sihat.. niat mmg nak blk awal.. tapi 630 ptg jugak baru kuar opis... huhuhuhuhu... mlm nih still kena sambung keje lagih...waaaaaaaaaaaaaaa...

sampai umah DAH DKT KOL 8... MANDI.. SOLAT terus capai kunci kete bwk addahr ke klinik.. Alhamdulillah.. doktor ckp demam biasa jer...tapi kalau ada selsema / batuk kena dtg jumpa blk... harap2 takdela....

sempat jugak saya timbang addahr tadik... fuyooooooo... dah 8 kg mamat nih... semangat.. semangat...

pg nanti ma dr kulim akan sampai.. dia ada check up kat hospital usm esok... jumaat dia akan pulang.. takleh lama2 kesian budak2la...

ok.. dah nak start keje blk... tapi dah ada rasa skit2 mengamtuk nih......

4 Comments:

opaq said...

semoga addahr sembuh cepat...

aminn~

Shabaneeny Mahmud said...

thanks opaq

Anonymous said...

Ba, sorry tak sempat jumpa ko.. lepas check-up (tunggu lama giler...) pun dah pukul 2 ptg... aku decide balik Kulim terus la sebab anak2 aku hari ni sekolah.. Depa tgh buat intensive practise utk convocation concert.. so rugi kalau tak pergi..

Anyway, keputusan ko pindah KB adalah keputusan yang bagus.. syokla ko boleh kerja tmpt tumpah darah ko... parents pun dekat..

Aku doakan yang terbaik utk ko dan family.

Shabaneeny Mahmud said...

thanks ma.. saya tunggu jugak.. tapi tak cal.. so mmg dah rasa awak balik hari ko.. penatla abg atta ek...

tula... ALhamdulillah.. Allah bukakkan jln yg terbaik utk saya n family...

Panoramic Slideshow

Autograf..