Thursday, October 30, 2008

Dah Naik Kerrrr???

huhuhuu.... takutnya.. susah payah tau saya turunkan dier... lama tuh ambik masa... tapi time naik cpt jer... rasa2 cam dah naik... uwwwaaaaaaaaaaaa...

korang musti dah agakkan apa yg naik.. for sure BERAT BADAN! taK saNGGUP tolla badan naik... rasa cam dah selesa dah ngan berat pas pantang ari tuh... nih yg buat tension nih.. nak kata mkn byk.. tak jugak.. byk dah saya kontrol nih... tapi stil naik jugak.. camner nak buat nih???? ingat cam nak mkn ubat korus jer.... tapi takut jugak.. tetiba berenti naik gler2...huuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

saya tunjukkan gambar saya n nak mintak pandangan uols gemukkah saya skang nih???


nih gambar skang (30/10/08)


nih gambar baru nak balik (16/10/08)


nih gambar raya pertama (1/10/08)

stakt 6/10 ari tuh dah timbang tapi berat stil maintain... tula berat last yg saya tahu.. takoot sgt nak naik timbang... takut terkejut n keciwa...huhuhuuuhu.....

Tolong komen dan bagi tips kengkawan! Plezzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

4 Comments:

azam said...

kalau tengok muka je mana nak tahu.... hehehe

m.o.m of 3 said...

muka mcm naik sikit la...tapi tak byk mana pon...sikit je...tak deggih pong ore kato. tunjuk la body etek...baru leh tau.

shabaneeny said...

huwaaaaaaaaaaaaaa.. tu hok toksei tuhhhhhhhh...

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said...

tang muka namapak naik skit...
tp badan maintain jerrr...
xyah la makan ubat kurus x elok la....

Panoramic Slideshow

Autograf..