Monday, October 20, 2008

Kesian anak-Anak ibu....

tiga2 anak saya tak sihat..hhuhuhuhuhuu...kesian betul... sakit yg sama lak tuh batuk n selsema... mmg sah kes jangkitla tuh...yang paling kesian sudah semestinya addahr.. yela dia still tak phm apa2kan...smlm saya buat susu dia tak nak minum pun.... orag kata kalau selsema takleh bukak kipas.. tapi kalau dah panas tuh... camner nak buek tuh??

smlm petang ingat nak bwk pegi klinik... tapi tutupla pulak.. bukak balik dlm kol 830pm... tupun doktor ganti... nanti nak cuba bodek mama bawak diorang ke klinik esok petang.. rasa cam ok jerk...

sabar jerla... rasa CAM MENGANTUK GILER NIH..

P/S: ENTRY NIH PATUTNYA PUBLISH PAGI TADIK.. TAPI PSL MENGANTUK NGAT TERSALAH LETAK 1130PG JADI 1130 MLM.......

2 Comments:

SaDi said...

anak sadi yang bongsu pun mula berair hidung dia... kena hujan semalam... dah naik demam pulak hari ni...

shabaneeny said...

syiannya.....
saya paling fobia bla budak demam.. bukan apa.. anak2 saya ada sejarah fit.. tula psl..

Panoramic Slideshow

Autograf..