IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Monday, October 20, 2008

High Tempreture.....

hari nih dah genap 4 hari saya kat KB... maksudnya dah 4 harila saya berpanas... sungguh panas cuaca kat kb nih.. dr pagi sampai mlm.. tak penah sejuk.. mmg lain betul ngan Kl....

maybe semua tertanya-tanya apsal saya di Kb... actuallt starting yesterday saya o/station kat Kb.. tenkiu boss coz betul2 memahami masalah saya (bodek nampak)..... saya akan stay kat Kb dlm 3 minggu... lamakan? nih kira nasib baik kat Kb.. my hometown.. dibuatnya kat sabah / sarawak.. tak haru....

dah lari tajukla pulak... skang nih suhu kat dlm umah saya nih 34 darjah celcius.. haaaa takke panas tuh?????dah byk kali saya basuh muka n kepala... bila mau hujan nih?????

p/s: manusia mmg tak tahu bersyukur.......

0 Comments:

Panoramic Slideshow

Autograf..