IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Wednesday, September 10, 2008

Terjun Tiruk....

Mlm tadik hp saya buat stunt terjun tiruk daa...... dr katil terus masuk dlm mangkuk air.. ish..ish.. ish... terkezut eden...mcm iklan Digi pulak... sib baik takde apa2 kecederaan.. cuma hilang ingatan kejap...ahak..ahak..ahak.... tetba after jatuh tuh dia bg signal low batt n mati sendirinya..... gelabah jugak kejap... kalau rosak mau melayang fulus.. tapi bukan my fulus.. for sure mr azam punyer fulusla... kua...kua..kua..... tapi dsebabkan saya nih tak suka membazir n panjang akal (cheewah) saya bukak batt.... rupanya jantungnya basah.... keringkan n skang dah OK......

actually smlm saya yg salah... tak sedar yg hp tu kat riba.. terus bgn dr katil.. apalagi....Dusshhh... Alhamdulillah.. panjang lagih usianya.... dah 2 thn saya pkai hp nih... beli sendiri tau!!!! masatu tergedik-gedik nak hp yg ada camera n walkman.. survey punya survey.. W810i jadi pilihan hati...

"hp, takyah buat terjun tiruk lagih... olimpik dah hbhpun...."

5 Comments:

azam alcatrazze said...

ooo... maybe "dia" terasa akan ditukarkan dengan yang saya baru beli tu kot...

Niza said...

sib baik bukan mangkuk tandas...mcm aku dulu....seluk ambik you.

Shabaneeny Mahmud said...

hehhehehe.... sib baikla.. kalu mangkuk toilet saya flush jer.. pastu declare hilang

azam alcatrazze said...

Ooo kalau declare "hilang" tu maknanya saya punya 880 pun bertukar tangan la nampaknye... hehehe..
...selamat gue.. fuhhhsss

azam alcatrazze said...

Teringat kes HP "Eriscsson" Sarah dulu masa nak gi KMC Mersing rasanya, kan ke Ericsson hitam dia terjun dalam baldi.. Kelakar masa tu.. siap bukak2 dan keringkan dalam bas... Lagi satu HP N8210 Sarah jugak, dengan Sarah dan HPnya sekali diterjunkan dalam laut kat KM Chalet.. huhuhu.. habis kena Servis la kui kui kui.. Rasa2nya I ngan Tenet yang "terjunkan" Sarah dalam laut masa tu... hehehe.. Kitorang dah bayarke duit servis tu?? Tak ingat la... Sorry..

Panoramic Slideshow

Autograf..