IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Wednesday, September 10, 2008

"abang miss abah"

smlm.. lepas berbuka puasa, ammar tetba bersuara " ibu.. mlm nih abg nak ckp ngan abahla... ckp kat komputer.... dah lama abg tak ckp ngan abahkan......" pelik pulak... selama nih kalau abah dia cal.. dialah paling liat nak ckp..... saya pun anggukkan kepala... mintak dia pegi ke laptop dlm bilik sambil tgk baby psl saya nak solat maghrib.... bla bukak ym... tgk2 abah dia tak online.. saya suh dia tunggu psl slalunya abah dia dah online masa2 camtuh... oppss.. lupa nk inform... Mr azam stay kat HK.. dia keje kat sana.. starting Jan aritu.. so kat KL tinggal saya n anak2 jela....

dia tunggu punya tunggu.. abah still tak online.. berkali2 abg call pkai ym... tapi tak jawab.... abg tetap tak bergerak.... still setia menunggu abahnya..... saya antar sms pd Mr azam suh online.. tapi tak jugak reply... masatu geram, kesian, sedih n nak marah semuanya bercampur... taknak tunjuk pd abg, ambik quran mengaji... cuba untuk relax.... abg mintak nak main game kat laptop.. maybe dah bosan tunggu buah yg tak gugur.....

nih saya ambik dr ym.. abg tulih sendiri....

Shabaneeny Mahmud (09-Sep-08 8:17:29 PM): ammar ayra
Shabaneeny Mahmud (09-Sep-08 8:26:19 PM): my father
Shabaneeny Mahmud (09-Sep-08 8:31:10 PM): i nak ckp papa

dlm kol 9....tba2... kring..kring..... bunyi dr laptop..... abah dah call.... nampak muka abg berseri-seri.... saya accept the call... abg terus psg webcam... dia mintak abah psg webcam... tak nampak abah katanya..... abg borak2 ngan abah sambil gelak2... tak penah dia camtuh..... maybe dah rindu sgt... mmg dah lama Mr Azam tak call budak2 tuh.... bla online slalunya timing tak betul... diorang tgh layan karton.. mmg taknak ckpla....

tapi... takleh salahkan Mr azam.. dia tgh masak masatuh... cuma naluri seorang ibu cukup terasa bla tgk abang ternanti-nanti.... ishh... teremo pulak..... biasala.. bla bab anak2 nih saya mudah terasa..... kesianpun ada... nanti saya citer camner hidup kitorang terutama ammar n ayra masa awal2 Mr azam pg HK..

ari nih dah janji nak beli KFC utk ammar.... actually janji smlm.. tapi tak pegi psl takde org nak bwk...yela saya blum bleh drive lagih... ari nih maybe nak mintak papa (ayah saya) bwkkan.. take away jela....

3 Comments:

azam alcatrazze said...

Actually, semalam saya rasa very happy and ammar really touched my heart la.. sob sob.. sebenarnya saya rindu sangat kat diorang.. Tiap kali dia cakap "abang miss abah"... tiap kali jugalah secara otomatik mengalir airmata saya.. huhuhu... (kalau pasal anak2 ni memang saya takleh tahan kesedihan..) Ini membuatkan saya semakin tak sabar nak balik Raya ni.. ish.. ish..
Tunggu ya, Nanti Abah pulang.. bawak mainan... hehehe

p/s: setiap kali dia online ngan saya, mesti dia tanya pasal Pet Dinasour Phleo tu.. saya akan usahakan.. InsyaAllah..

Anonymous said...

releks la shaba... ini semua dugaan biasa laa , my boss ckp "U want something u must secerified something" kita takan dapat semua apa yg kita hendak dlm 1 masa... lama2 shaba akan biasa hidup mcm nie... mcm kami skrg.... any way doa laaa semua selamat. (Abg mand0

Adam said...

uiii! lawanya .. tapi serabutla awak .. jom kita adjust sikit kasi lagi lawa .. hiks! =) salam kenal

Panoramic Slideshow

Autograf..