Friday, September 12, 2008

TENSIONNNNNNNNN....

ARGHHHHHHHH... tak tahu nak buat apa... bla sebut psl "bender" tuh for sure tension... mesti cam nak bergaduh...

apa yg perlu saya buat???????? buat bodoh... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

bertenang... bertenang.... camner nak bertenang?? saya pun pening gak... bukannya suka2 jer nak buat keputusan nih... kena pk psl anak2.. n masa depan jugak... takpela... saya cuba handle sendirik.. apa nak jadi jadilah.... cuba yang terbaik....

p/s: rasa berbuku di hati tapi tak tahu camner nak luahkan........

6 Comments:

kain batik lama said...

ni.. tekanan macam masuk bertanding AF saja.. cuba yang terbaik? apa "bender" tu kak?

shabaneeny said...

lebih drpada itu rasanya... mmg cam tak tertanggung.... bla dah settle "bender" tuh nanti saya bgtau...

alcatraz said...

Ambik je la... mana2 yang OK je la..

Su said...

tarik nafas dlm2 k..dan selesaikn dgn cara yg terbaik... :D

Su said...

nak tau gak kan ape "bender" tu hehehe....

shabaneeny said...

thanks su... Alhamdulillah... saya dah boleh buat keputusan skang nih.. nanti saya citer....

Panoramic Slideshow

Autograf..