Saturday, September 13, 2008

Sama SaiZ laIn Umur......


okey.. nih addahr n cousinnya, hafsha.... addahr nih baru 36 hari masa tuh dan si hafsha pulak dah 5 bulan lebih tapi saiznya lebih kurang..hehehhehe.. tapi tak heran sgt pslnya addahr nih lahir pun dah 4.2 kg.. sdgkan si hafsha nih lahir 2++ kg jer....

tapi yg tak samanya... si hafsha nih dah keras n boleh meniarap.... sedangkan si addahr ni lak lembik lagi.. huhuhuhuhu....

p/s: tak sabar nak tgk addahr boleh meniarap......

3 Comments:

alcatraz said...

Hari tu kata dia dah suka tidur meniarap.. hehehe.. tu kira meniarap la juga..hehe

SaDi said...

comelnyeeee... mmmuuuaaahhhh....

shabaneeny said...

sadi: tenkiu...tenkiu.. nanti saya sampaikan kiss awak utk addahr...

Panoramic Slideshow

Autograf..