IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Wednesday, September 10, 2008

Geng Adik Beradik..........

kali nih saya nak citer psl geng adik beradik... sapa nih?? tuh yg atas tula.... tertubuhnya geng nih sejak 1st year kat uum.... kitorang nih semuanya satu kolej.... ahli perintis adalah saya, sarah, etty, eddy, tenet dan ma..... kami declare geng adik beradik disaksikan bulan n bintang di atas jalan tar depan kafe kolej proton.. kolej kebanggaan kami....hehehehehe... selepas itu.. geng semakin berkembang... penambahan ahli seterusnya adalah abg man... Mr azam (couple ngan saya so otomatik jadi geng)... abong (couple ngan sarah)... nord (roomate etty) dan alin (bestpren etty).. tapi disebabkan salah faham yg terlampau.. maka dua org (nord n alin) telah mengundurkan diri.. kami redha dengan pemergian diorang.. harap diorang gumbira sentiasa...

actually geng nih bukan atas nama jer adik beradik.. tapi mmg functionnya seperti adik beradik... bak kata pepatah.. susah sama susah.. senang sama senang.. haa.. gitula.... dah lebih 10 thn kami berkawan.. keakraban kami tak boleh dipisahkan.. seperti air dijinjang tidak akan putus.. even jarang berjumpa... kami still bertanya khabar melalui emel @ telepon....

Kwn2 sekalian, saya betul2 rasa beruntung kenal n rapat ngan korang..... InsyaAllah persahabatan kita akan berterusan hingga ke hujung nyawa... saya akan pastikan anak2 saya respek korang sama spt diorang respek makcik dan pakcik diorang....

hope sangat kita tak berpecah hanya kerana benda kecik key!

2 Comments:

Niza said...

Aku pun rasa beruntung, Allah kurniakan aku kawan2 yang boleh susah dan senang bersama..bukan setakat shoulder to cry on..tapi jugak supporter yang sentiasa bagi aku semangat... Hidup ni tak seindah yang kita nak kan... so aku doakan semoga Allah permudahkan jalan hidup kita..semoaga kita sekeluarga diberkati Allah sentiasa..Amin

Shabaneeny Mahmud said...

Amin ma.. amin.....

Panoramic Slideshow

Autograf..