Thursday, September 25, 2008

Apdet tenTang Addahr...

Tadi ptg sedag tunggu syu balik kat luar umah (silap bwk kunci naik umah... so takleh masuk.. nak turun malas.. mana taknya.. tingkat 4 tuh)... saya call papa...

papa bgtau addahr skang tak nak tdo sangat... maybe dier dah start nak main kot... dier dah pandai sengih pun.. bla panggil nama dier dia akan sengih... terkilan lak rasanya pasal saat2 camtuh saya takde kat situ.. tapi dengar citerpun dah cukup happykan saya....

tak sabar rasanya nak balik... tinggal 2 hari lagipun.. ingat2 nak balik awalla... tak sabar nak jumpa diorang...

4 Comments:

@z@m said...

hmmm tak sabar gak nak jumpa.. risau dia tak mau jer..

m.o.m of 3 said...

dia mau punyer azam...jgn runsing. dia tau lah abah dia kan. kalau dia takmau pon sat saje...pastu dia ok lah...yg sat tu...cuma merajuk skit jek.* ni dok ingat balik kenangan2 ainur dulu*

shabaneeny said...

maybe mau.. maybe tamau... hhhehehehe..

@z@m said...

Ingat lagi..masa Ainur tak mau dulu... nangis cik shawa yer.. tu yang risau lak addahr tak mau.. huhuhu

Panoramic Slideshow

Autograf..