IP

Register on greewards.com - invitation by OPENCODE SYSTEMS SDN BHD

Tuesday, September 23, 2008

Dariku untukmu teman-teman baru....

Compliments
Compliments Graphics and more!
Click here for more Compliments Graphics!
FREE Online Games!



Award diatas diitujukan khas buat:
Meen
Dakchomey
Sadi
Mummy Lieza
Putri1
Su
Zalisamasz





Compliments
Compliments Graphics and more!
Click here for more Compliments Graphics!
FREE Online Games!



Award ini pula teristimewa buat...
Fary
CintaMiloAis
Dakjaat
Aximud
Min

Opaq


~Terima Kasih saya ucapkan kepada kalian.. saya gembira ada teman2 baru..

p/s: Meen.. jangan stop memblog ye..

11 Comments:

SaDi said...

thank yoooouuuuuu.... mmmmuuuuaaaahhhhhh... huahuahuahuahuahua... :)

Shabaneeny Mahmud said...

welkom....

Cikmin said...

salam..cikmin nk pangey u apa ek??mak aiii...singgah dapur kita ke..jln sikit depan tu ada simpang dh masuk taman umah cikmin..lalu bentong balik kl kan..so u dr mana?makasih for the lovely award yeah ...

Shabaneeny Mahmud said...

panggil neeny jer....

a'ah... singgah dapur kita... ramai jugak org kat situh...sib baik kitorang pegi org dah start balik.. ooo... tau2... yg bwh pd parking atas tukan?..mula2 parking kat ctu.. tapi gelap so cari tempat lain.. saya dr kb....

thanks jugak sbb sudi jenguk2 blog nih...

~Cinta Cukulet~ said...

mekasih bebanyak kak...suka..suka...hehe

Shabaneeny Mahmud said...

cintamiloais: welkom...

Teman2 Sekalian said...

terimakasih sayang.. nanti mummy susun dlm almari ya.. hehehe

Unknown said...

I am special? wow! tq, tq. Pada saya sesiapa sahaja yang mahu berkawan dengan saya istimewa. Hmmm... inilah sahabat yang saya cari. Terima kasih sekali lagi. U make me cry.... huwaaaa...

Anonymous said...

neeny..thnks so muchhhhhhhh! meen suka sgt..n terharu sgt...sweetnya u ni..

insyaALLAH i wont stop blogging..cuma nak rehat kejap je..

oya..thnks again for the award,nanti meen ambik k

@xiM said...

Thanks yer akak!!!!

Shabaneeny Mahmud said...

welkom.... saya yg patut ucap tima kasih kat korang semua psl sudi jengah n berkawan ngan saya.... thanks a lot....

Panoramic Slideshow

Autograf..